سگ پامرانین یکی از کوچکترین نژادهای سگ خانگی است. این سگ خانگی دارای نژادهای مختلفی می باشد که این نژاد ها بخاطر شباهتی که به دیگر حیوانات دارند اسم های آن حیوانات را به عنوان پسوند بعد اسم خود گرفته اند.

یک نوع از این نژاد به خاطر شباهت زیادی که از لحاظ ظاهری به روباه دارد اسم “سگ پامرانین روباهی” را به خود گرفته است و نوع دیگر این سگ کوچولو به خاطر شباهت زیاد به خرس ها اسم “سگ پامرانین خرسی” را گرفته است.

پامرانین از نژاد سگ های عروسکی می باشد که وزن و جثه بسیار کوچکی دارد. که شما می توانید این سگ را به راحتی در بغل بگیرید و با خود به بیرون ببرید.

نژاد سگ پامرانین برگرفته از کشور آلمان و لهستان می باشد که اسم خود را از منطقه ای در کشور آلمان با نام پامرینا گرفته است.

قبل از این سگ بهتر است بدانید که این سگ همانند سگ هاسکی و دیگر سگ های مناطق سردسیر مخصوص آب و هوای معتدله و تاحدودی سرد می باشد و این سگ رابطه خوبی با گرمای زیاد ندارد و باعث اختلال در عملکرد بدن این سگ خانگی می شود.


دوستداران حیوانات پامرانین ,نژاد ,حیوانات ,خانگی ,کشور آلمان ,خاطر شباهت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

خرید پیج اینستاگرام - شرکت اینستاگلد هر چی که بخوای حسین حسن نژاد ذهن زیبا قیمت روز سکه کمی نیز به فکر سلامتی باشیم . تناسب اندام یوگا سلامت هیپنوتیزم یاد شهدا روانشناسی و مدیریت