غذای حیوان

_ خوراک مود نیاز توله ها در روز حداقل 2 وعده و حداکثر 3 وعده میباشد.

_ این وعده ها میتواند شامل غذای خشک "رویال کنین استارتر" یا "مینی جونیور" و "کنسرو مخصوص توله" و "سینه مرغ پخته بدون ادویه به صورت ریز شده" و "سیب زمینی پخته به صورت پوره شده" و "سفیده و کمی زرده تخم مرغ بصورت ریز شده" باشد.

_در هر وعده میتوان 2 قاشق غذا خوری از غذای خشک بصورت خیس شده یا خشک به تنهایی یا با مخلوط کردن یکی از مواد غذایی فوق به عنوان وعده غذایی به توله داده شود.

_ به عنوان میان وعده میتوان از شیر بدون لاکتوز و یا ماست پروبیوتیک استفاده نمود.

_حتما در ظرفی جداگانه همیشه آب معدنی یا تصفیه شده در اختیار حیوان گذاشته شود.

اصول نگهداری پامرانین

محل نگهداری حیوان

_بهترین راه حل جهت نگهداری حیوان استفاده از پارک سگ بوده که حیوان را در قسمتی از منزل محدود کرده و جای خوابی در آن تعبیه کنید.

_جهت آموزش دستشویی به حیوان، قسمتی از فضای داخل پارک را پد آموزش چسبانده و آن را آغشته به دستشویی حیوان و یا قطره آموزش ادرارکرده و در زمان مشاهده دستشویی توله را روی پد مخصوص بگذارید و اگر در جای دیگر از منزل حیوان اقدام به دستشویی کرد آن را با مواد ضدعفونی کننده تمیز کرده و این کار را ادامه داده تا حیوان به دستشویی کردن به روی پد عادت کند.

_هنگام آموزش توله از تنبیه کردن آن خودداری کنید، زیرا توله های زیر 4 ماه قدرت یادگیری فرامین را به طور کامل ندارند و بهترین زمان جهت آموزش از سن 4 تا 12 ماهگی میباشد.

اصول نگهداری پامرانین

نکات بسیار مهم

 

_ توله ها در زمان تولگی اجسام روی زمین را بلعیده و باعث مریض شدنشان میگردد. بهتر است مانع خوردن اسخوان، اجسام و هر چیز دیگری بجز موارد خوراکی ذکر شده بشوید.

_ قبل از واکسینه شدن کامل از بردن توله ذبه مکان های عمومی و پارک و بیمارستانهای دامپزشکی و منزل فردی که سگ دیگری نگهداری میکند و جاهایی که تجمع سگ هست جدا خودداری کنید و حداقل تا 2 ماه توله را در منزل نگهداری کنید.

_دوره کامل واکسیناسیون توله از 2ماهگی شروع میشود، حتما 4 واکسن در فواصل یک ماه به یک ماه نه زودتر و نه دیرتر زده شود.

اصول نگهداری پامرانین

 

 


دوستداران حیوانات توله ,وعده ,آموزش ,دستشویی ,منزل ,نگهداری ,نگهداری حیوان ,وعده میتوان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود | Banava آموزش روانشناسی ,شخصیت شناسی , مقالات صوتی روانشناسی , کسب و کار اطلاعات تخصصی سازه های جهان من آن کسی هستم که اتفاقی برایش می افتد بازسازی و دکوراسیون داخلی کافه پیکس حالا دانلود بهترین و جدیدترین مطالب پزشکی